آنیسا صابریآنیسا صابری، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

آنیسا یعنی مانند عشق

روزهای نخستین سال 93 به روایت تصویر

1393/1/12 16:05
نویسنده : ما می نو
158 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل سال جدید تولد 1سالگی محمدطاها جان رو داشتیم

(منم تیپ زدم رفتم)نیشخند

می خواد ببینه دندون دارم یا نه!

جفتمون خیلی حرف گوش کن و خوب بودیم!

مامانمم خیلی خوب بودنیشخند

من خیلی فکر کردم چطور سرسره ی محمدطاها رو دودر کنم!

خیلی خیلی فکر کردم!

اما نشد و بابام منو برد جنگل بازی کنم!

من و بابایی

من و مامانی

آنیسا با تیپ اسپرت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

بالشت عروسکی PillowPet
12 فروردین 93 16:14
در طرح های متفاوت ( سگ - کفشدوزک - خرس ) انتخاب طرح در مراحل تکمیل فرم خرید صورت میگیرد مناسب جهت کودک شما خـريد پستي : قيمت فقـط : 36,000 تـومـان
کیان
12 فروردین 93 21:44
آنیسا خوشگله عیدت مبارک من همه عکساتو تماشا کردم و بوسیدمت تو که تولد دوست داری تولد منم بیا هفته دیگه اس یه تیپ ملوس هم بزن